KUNDECENTER

FØLG DIN ORDRE

Har du en åben produktionsordre?

Læs mere om produktionstid og få status på din ordre ved at klikke nedenfor
FAQ

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Find svar på ofte stillede spørgsmål eller kontakt os via formularen nedenfor.

I vores bemandede showroom i Frederikssund kan du se og prøve en stor del af vores sortiment.

Du kan på hvert produkt online se om netop den sofa du er interesseret i, er udstillet i showroomet.

Du kan læse mere her: Showroom

Du kan på din ordrebekræftelse se din ordres samlede estimerede leveringstid, eller følge din ordre her: FØL DIN ORDRE

Så snart din ordre er på vej til vores lager, vil du på mail blive oplyst en forventet leveringsuge. Vi gør opmærksom på at vi ikke kan præcisere leveringsdatoen yderligere førend du har modtaget en mail fra os herom.

Den estimerede leveringsdato er kun et skøn baseret på ordredato, produkt og typisk leveringstid, den endelige leveringsdato kan derfor såvel ligge før som efter det estimerede leveringsdatospænd. 

Når din ordre er ankommet hos vores transportør, vil du modtage en sms hvori du vil blive tilbudt den første mulige leveringsdato, er datoen ikke passende kan du ringe ind på det i sms’en oplyste telefonnummer og aftale en alternativ leveringsdato.

På leveringsdagen vil du altid blive kontaktet af chaufføren 30 min. før leveringen.

Ja, du har 14 dages returret på alle køb på sofanova.dk.

Dog kan der være forbehold, læse mere her: Vilkår

Vores sofaer er alle håndlavet af dygtige møbelpolstre, men det kan dog ske at der kan forekomme fejl på produktet. Og selvom vores transportører gør alt hvad de kan for at passe på din nye sofa, kan der desværre ske transportskader.

Det er her vigtigt at du tjekker din sofa for synlige skader ved modtagelse, har din sofa en skade,  skal du modtage sofaen med forbehold og dette skal noteres på fragtbrevet.

Vi skal bede dig sende billeder som viser fejlen, gerne fra flere vinkler og med forskellige afstande. Det er vigtigt at vi på billederne kan se hele møblet så vi kan vurdere hvor på sofaen fejlen er placeret.

I mailen bedes du skrive dit ordrenummer samt beskrive fejlen på bedste vis, og vi ser også gerne at du sender os dit forslag til den bedste løsning på problemet.

Mailen sendes til kundeservice@sofanova.dk

Ønsker du at udskyde leveringen af din ordre til modtagelse efter en bestemt dato?

Det er intet problem, du bedes i ordrekommentaren ved bestilling anføre hvornår du ønsker din ordre leveret såfremt denne ligger senere end den estimerede leveringsdato.

Vi tilbyder 1 måneds gratis lageropbevaring af din sofa fra hjemkomstdato, og du vil ved hjemkomst have mulighed for at aftale en passende leveringsdato herefter.

Du kan på vores design selv sortiment, via design selv funktionen på det ønskede produkt bestille stofprøver.

Vi samarbejder med lånegiveren Anyday, hvor igennem du kan ansøge om en kredit på op til 30.000 kr. over 4 måneder.

Læs mere på produktet eller i kurven hvor du kan se din månedlige ydelse, eller klik ind på linket her: ANYDAY

Levering skal være nem og bekvem. Vi har i samarbejde med nogle af de bedste fragtmænd på markedet sammensat vores leveringsløsninger med fokus på service, punktlighed og fleksibilitet. I samarbejde med Step Transport tilbyder vi 5 stjernet kvalitetslevering af alle vores sofaer.

Du kan læse mere om dine leveringsmuligheder her: LEVERING

Når du bestiller på Sofanova.dk, kan du betale med Anyday, bankoverførelse eller betalingskort.

Betalinger med betalingskort vil blive hævet fra din konto, når varen overgives til transportøren. Der kan aldrig hæves et større beløb, end det du har godkendt, da du bestilte.

“Design Selv” er regnet som en særbestilling, hvorfor der kan blive hævet et depositum på 50% af varens værdi i forbindelse med bestilling af varen. Det resterende beløb hæves på dit kort, når varen er klar til levering.

Er varen på lager, kan du forvente, at den bliver leveret hurtigst muligt.

Vores transportør kontakter dig for at aftale specifikt leveringstidspunkt. Ved levering bruger vi eksterne chauffører og biler, og leveringerne har et interval på 4-8 timer.

Er varen ikke på lager, er der angivet på varen, hvornår den forventes på lager. ”Design Selv” har en leveringstid 6-12 uger, da det er speciel bestilling, som først skal produceres på fabrik i Polen.

*Bemærk: ved bestilling af flere varer, kontakter vi dig når sidste del er på lager.

Sofanova leverer til Sjælland, Fyn, Jylland og brofaste øer.

Er du bosiddende på en af de danske Øer, kan du vælge Ø-fragt til en fast fordelagtig pris, eller vælge afhentning fra lager i Brøndby.

Er du bosiddende på Færøerne eller Grønland, kan du benytte en adresse i Danmark eller kontakte kundeservice for at høre om levering til færgeleje, f.eks. Grønlandshavnen.

Vi leverer desværre ikke til udlandet. Er du bosiddende her, kan du enten benytte en anden leveringsadresse eller kontakte kundeservice for at høre om mulighederne for levering til færgeleje.

KUNDESERVICE

MAIL TIL KUNDESERVICE

Har du spørgsmål til din ordre, produkter eller en reklamation, kan du kontakte os her.

    Ønsker du hjælp til valget af ny sofa?

    Chat med en sofaekspert eller ring til os i showroomet

    Har du spørgsmål til vores sofaer, ønsker du specielle mål eller blot brug for hjælp til at finde det helt rette stof til din sofa så kontakt os på chat eller telefon – vi glæder os til at hjælpe dig!

    71998055 – Telefonen er lukket, men vi åbner igen kl. 11:00

    Aktuelle telefontider:

    Lørdag, 8 oktober: 11:00 – 15:00
    Søndag, 9 oktober: Lukket
    Mandag, 10 oktober: 13:00 – 20:00
    Tirsdag, 11 oktober: 13:00 – 20:00
    Onsdag, 12 oktober: 13:00 – 20:00
    Torsdag, 13 oktober: Lukket
    Fredag, 14 oktober: 13:00 – 18:00

    Særlige åbningstider:

    Lukket på helligdage