Kontakt

Kundeservice

Find svar på ofte stillede spørgsmål eller kontakt os via formularen.
Ring til os på

71 99 80 55

Telefonen er åben tirsdag, onsdag & fredag ml. 12.00-13.00
Du kan også kontakte os på mail eller chat

Særlige åbningstider:

Lukket på helligdage

FAQ

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Ja! Vi har et showroom i Frederikssund hvor en stor del af vores sortiment er udstillet.

Du kan læse mere her: Showroom

Du kan på din ordrebekræftelse se din ordres samlede estimerede leveringstid, eller følge din ordre her: FØL DIN ORDRE

Så snart din ordre er på vej til vores lager, vil du på mail blive oplyst en forventet leveringsuge. Vi gør opmærksom på at vi ikke kan præcisere leveringsdatoen yderligere førend du har modtaget en mail fra os herom.

Den estimerede leveringsdato er et skøn baseret på ordredato, produkt og typisk leveringstid, den endelige leveringsdato kan godt ligge før som efter det estimerede leveringsdatospænd. 

Når din ordre er ankommet hos vores transportør, vil du modtage en sms hvori du vil blive tilbudt den første mulige leveringsdato, denne kan du vælge at bekræfte eller alternativt ringe ind på det i sms’en oplyste telefonnummer og aftale en alternativ leveringsdato.

På leveringsdagen vil du blive kontaktet af chaufføren 30 min. før leveringen.

Større produkter som sofaer, vil blive leveret med kurér.

I dette tilfælde vil du få mulighed for at vælge leveringsdato, og blive kontaktet 30 min. før levering.

Mindre produkter som tæpper og borde, vil blive leveret som pakkepost med Postnord eller GLS.

I dette tilfælde vil du modtage tracking informationer ved afsendelse af din ordre.

Skulle du ikke være hjemme ved leveringen, vil du kunne afhente pakken i din nærmeste pakkeshop typisk dagen efter forgæves levering.

Ja, du har 14 dages returret på alle køb.

Ønsker du at returnere din vare skal du kontakte kundeservice og gøre os opmærksom herpå, så vil vi give dig informationer på hvordan dette kan foregå.

Du kan læse mere her: Vilkår

Øv, hvis du har en reklamation skal du sende os billeder og udførlig beskrivelse af fejlen til kundeservice@sofanova.dk det er vigtigt at du tilføjer dit ordrenummer.

Ønsker du at udskyde din ordre til modtagelse efter en bestemt dato?

Det er intet problem, du bedes i ordrekommentaren ved bestilling anføre hvornår du ønsker din ordre leveret såfremt denne ligger senere end den estimerede leveringsdato.

Vi tilbyder 1 måneds gratis lageropbevaring af din sofa fra hjemkomstdato, og du vil ved hjemkomst have mulighed for at aftale en passende leveringsdato herefter.

KUNDESERVICE

KONTAKT OS HER